Je kan medische kosten doorsturen voor alle gezinsleden die via jouw contract verzekerd zijn, op voorwaarde dat ze hun kaart geactiveerd hebben: dat betekent dat ze zich geregistreerd hebben en dat hun persoonsgegevens en hun bankrekeningnummer geverifieerd werden.
Hoe stuur ik medische kosten door voor een gezinslid?
Scan de medische kosten in of neem een duidelijke foto en stuur ze (liefst in pdf-formaat) online door via
MyAG Employee Benefits (app of computer) of via www.ag.be/hospi.
Let wel: de verzending van medische kosten via MyAG Employee Benefits (app of computer) is enkel mogelijk als de gezinsleden op MyAG Employee Benefits geregistreerd zijn.
Voor je minderjarige kinderen gebeurt dit automatisch als je je eigen registratie in orde brengt. Je partner en je meerderjarige kinderen moeten zichzelf op
MyAG Employee Benefits registreren.
Meer informatie over de registratie op MyAG Employee Benefits vind je op
deze pagina.
Wat als ik de medische kosten niet via digitale weg wens te bezorgen?
Zijn uw kosten gelinkt aan een hospitalisatie of een ongeval? Dan gebruikt u de 'Schademelding' om uw kosten door te geven.
Stuur het ingevulde formulier samen met een kopie van de facturen of betalingsbewijzen naar:
- Medische dienst
AG Insurance - Dienst Health Care
Emile Jacqmainlaan 53
1000 Brussel
Let wel: hou in dit geval steeds de originele documenten bij en stuur ons een kopie van deze medische kosten.
Vermeld hierbij zeker het correcte bankrekeningnummer en schrijf de referentie, contract- en/of kaartnummer van het betrokken gezinslid op een van de bijgevoegde documenten of begeleidende brief.
Terug naar het overzicht