Bezorg ons je medische kosten in verband met je ziekenhuisopname of je ambulante zorgen.
Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone.
Meer info
Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone. Meer info
Registreer je in 1-2-3 met jouw contractnummer!Ik heb mijn hospitalisatieverzekering:
via mijn werkgever
via de sector waarin ik werk
zelf afgesloten, bij een makelaar of bank
of
Download de AG Health App
Dan kan je je medische kosten indienen via het online formulier.
Aanvraag terugbetaling medische kosten
Je hoeft geen papieren formulier in te vullen als je je medische kosten online indient.
Als dit het geval is, registreer je dan meteen en dien je medische kosten in via MyAG Employee Benefits of de AG Health app.
Dien je medische kosten in via de Medi-Assistance website.
Vooraan op je Medi-Assistance-kaart
Op mijn vervaldagbericht
Dien je medische kosten in via het online formulier.
Veelgestelde vragen
Afhankelijk van je contract is de gedekte periode 1 of 2 maanden vóór de opname en 3 of 6 maanden na de opname. Lees meer.
De ambulante zorgen worden binnen een bepaalde periode voor en na de opname terugbetaald als het RIZIV de kosten erkent en de kosten rechtstreeks verbonden zijn met de reden van opname.
Maak een scan van de medische kosten of neem een duidelijke foto en stuur ze (liefst in pdf-formaat) digitaal door via de AG Health app, via MyAG Employee Benefits, via www.ag.be/hospi of via de post.
Je kan medische kosten doorsturen voor alle gezinsleden die via jouw contract verzekerd zijn, op voorwaarde dat ze hun kaart geactiveerd hebben. Lees meer
Het is over het algemeen niet nodig om ons de originele documenten te bezorgen.
De wettelijke termijn om ons de medische kosten in verband met je hospitalisatie toe te sturen, is 3 jaar. Maar wacht niet tot het laatste moment.
Je hospitalisatieverzekering bij AG betaalt de kosten voor de behandeling van een zware ziekte het hele jaar door terug, ook los van een ziekenhuisopname.