Share your opinion : 
 
( 0 votes )
submit-medical-expenses

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Bezorg ons je medische kosten in verband met je ziekenhuisopname of je ambulante zorgen.



Dien je kosten in via MyAG Employee Benefits

Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone.

Meer info

Of open de MyAG Employee Benefits app op je smartphone.
Meer info

Nog geen toegang tot MyAG Employee Benefits?

Registreer je in 1-2-3 met jouw contractnummer!
Ik heb mijn hospitalisatieverzekering:


via mijn werkgever

via de sector waarin ik werk

zelf afgesloten, bij een makelaar of bank



Veelgestelde vragen


Afhankelijk van je contract is de gedekte periode 1 of 2 maanden vóór de opname en 3 of 6 maanden na de opname. Lees meer.

De ambulante zorgen worden binnen een bepaalde periode voor en na de opname terugbetaald als het RIZIV de kosten erkent en de kosten rechtstreeks verbonden zijn met de reden van opname.

Lees meer

Maak een scan van de medische kosten of neem een duidelijke foto en stuur ze (liefst in pdf-formaat) digitaal door via de AG Health app, via MyAG Employee Benefits, via www.ag.be/hospi of via de post.

Lees meer

Je kan medische kosten doorsturen voor alle gezinsleden die via jouw contract verzekerd zijn, op voorwaarde dat ze hun kaart geactiveerd hebben. Lees meer

Het is over het algemeen niet nodig om ons de originele documenten te bezorgen.

Lees meer.

De wettelijke termijn om ons de medische kosten in verband met je hospitalisatie toe te sturen, is 3 jaar. Maar wacht niet tot het laatste moment.

Lees meer

Je hospitalisatieverzekering bij AG betaalt de kosten voor de behandeling van een zware ziekte het hele jaar door terug, ook los van een ziekenhuisopname.

Lees meer