Scan de medische kosten of neem een duidelijke foto en stuur ze (liefst in pdf-formaat) digitaal door via
MyAG Employee Benefits (app of computer) of via www.ag.be/hospi.
Let wel: de verzending van medische kosten via MyAG Employee Benefits (app of computer) is enkel mogelijk nadat je je registratie hebt voltooid. Dat houdt in dat je je persoonsgegevens hebt gecontroleerd en een correct bankrekeningnummer hebt doorgegeven.
Zijn uw kosten gelinkt aan een hospitalisatie of een ongeval? Dan gebruikt u de '
aangifte van hospitalisatie' om uw kosten door te geven.
Stuur het ingevulde formulier samen met een kopie van de facturen of betalingsbewijzen naar:
- Medische dienst
AG Insurance - Dienst Health Care
Emile Jacqmainlaan 53
1000 Brussel
Let wel: hou in dit geval steeds de originele documenten bij en stuur ons een kopie van deze medische kosten.
Vermeld hierbij zeker je correcte rekeningnummer en schrijf je referentie, contract- en/of kaartnummer op een van de bijgevoegde documenten of begeleidende brief.
Terug naar het overzicht