-
2.1 Waar kan u de bon besteden?
-
U kan de bon gebruiken bij alle deelnemende handelszaken (over heel België), tot en met 28 februari 2021.
De deelnemende handelszaken vindt u terug via de shoplocator. De link naar de shoplocator wordt u bezorgd via SMS of WhatsApp, afhankelijk van de gekozen inschrijvingsmethode.
Het volstaat om gewoon naar de handelszaak te gaan en de bon te gebruiken. Eens de bon aan de kassa van de handelaar geactiveerd is, blijft deze 15 minuten geldig. Toon het bevestigingsbericht aan de handelaar.
Opgelet! Vergeet uw gsm niet wanneer u naar de handelszaak gaat. De bon is gekoppeld aan het telefoonnummer waarmee u zich heeft ingeschreven.
-
2.2 Is er een minimum te besteden aankoopbedrag?
-
U kan de bon gebruiken bij een totaalbedrag vanaf 20 euro.
-
2.3 Kan de bon in schijven opgenomen worden bij verschillende handelaars?
-
Nee. De bon kan slechts bij één handelaar besteed worden en kan niet worden omgezet, geheel of gedeeltelijk, in baar geld.
-
2.4 Mogen meerder bonnen per aankoop besteed worden?
-
Neen. U heeft slechts recht op 1 bon en kan dus maar 1 bon besteden bij een handelaar naar keuze.
-
2.5 Wat indien u de brief kwijt bent?
Als u zich reeds inschreef is er geen probleem. De bon is gekoppeld aan het gsm-nummer waarmee u zich inschreef. De brief heeft u in dat geval niet langer nodig. Indien u de brief kwijt bent vooraleer u zich inschreef, kunnen we een nieuwe brief met dezelfde actiecode opnieuw versturen. Contacteer ons customer contact center voor meer info
ccc@aginsurance.be of telefonisch op het nummer
02/664.11.50.