Top Bijstand Motorhome
Een volledige bijstandsservice beschikbaar 24u/24 en 7d/7. Voor uw voertuig en uw gezin, in België en in het buitenland.
Ontdek deze producten en ontvang gratis een offerte samen met een berekening van de premie bij
BNP Paribas Fortis
Uw makelaar
Top Bijstand is voorbehouden aan de klanten die een verzekering BA Motorhome bij AG Insurance hebben afgesloten.
Een vervangwagen te uwer beschikking

Tot 15 dagen in België en tot 7 dagen als u in het buitenland vertoeft. Bij een technisch incident in België kunt u zelfs uw vervangvoertuig upgraden naar de categorie Luxury.

Een tussenkomst tot 50 000 euro

U bent ziek of gewond? Uw medische kosten en hospitalisatiekosten worden vergoed tot 50 000 euro. Of kiest u liever voor een onbeperkte vergoeding?

Vergoeding van de repatriëringskosten

U hebt een ski-ongeval? U breekt een been tijdens een uitstap in Italië? Uw repatriëringskosten worden vergoed tot 6 250 euro.

Vergoeding van uw hotelkosten en bewaking van uw woning

Uw huis is zwaar beschadigd? Top Bijstand helpt u een hotel te vinden en zorgt ervoor dat uw woning bewaakt wordt.

 


Waarom is Top Bijstand voor mij interessant?

Omdat deze verzekering u volledige bijstand verleent, voor u en voor uw motorhome; zowel in België als in het buitenland! Herstelling ter plaatse, takeldienst, ter beschikking stellen van een vervangwagen, vergoeding van uw repatriërings- en hospitalisatiekosten… Zodat een ongeval of een panne nooit meer synoniem staat voor enorme kopzorgen.
Wat dekt Top Bijstand?  
Wat dekt Top Bijstand?
  • Hebt u problemen met uw voertuig?

    Top Bijstand regelt alles: uw motorhome wordt ter plaatse hersteld of wordt naar een garage gesleept.
    De herstelling duurt meer dan 24 uur of uw motorhome is gestolen?   
    • U krijgt een vervangwagen gedurende maximaal 15 dagen als u in België bent en tot 7 dagen als u zich in het buitenland bevindt.
    • Bij een technisch incident in België kunt u dankzij de optie ‘Upgrade vervangvoertuig’ uw vervangwagen upgraden van categorie B (type Opel Corsa) naar:
      • een personenwagen uit categorie Luxury (type Mercedes E) als het verzekerd voertuig een personenwagen is, of
      • een bestelwagen waarvan het volume (m³) minstens gelijk is aan het volume (m³) van de verzekerde bestelwagen (met een maximum van 20m³).
  • U bent ziek? Gewond?

    Top Bijstand betaalt uw medische kosten en hospitalisatiekosten tot 50 000 euro per persoon. Dankzij de optie ‘Medische kosten onbeperkt’ kunt u ook kiezen voor een vergoeding zonder limiet. Zo geniet u een totale gemoedsrust, zelfs in landen met hoge kosten voor gezondheidszorg.
    Daarnaast worden ook de opsporings-, reddings- en repatriëringskosten vergoed.
  • U hebt een probleem met uw woning in België?

    Top Bijstand geeft u informatie over hersteldiensten (loodgieters, schrijnwerkers, elektriciens, slotenmakers, ….).
    Uw huis is zwaar beschadigd? Top Bijstand helpt u een hotel te vinden, betaalt uw hotelkosten en zorgt ervoor dat uw woning bewaakt wordt. 

Waar en wanneer ben ik verzekerd?
  • U hebt een ongeval of u staat in panne met uw voertuig?

    U bent verzekerd in alle landen die vermeld staan op uw groene kaart.

  • U bent ziek, gewond of u moet gerepatrieerd worden?

    Top Bijstand komt tussen overal ter wereld!

  • U hebt een probleem met uw woning in België?

    Top Bijstand snelt u ter hulp overal in België.

Wat is de looptijd van mijn contract?
Het betreft een contract met een duur van 1 jaar, stilzwijgend verlengd voor dezelfde periode, behalve wanneer één van de partijen ten minste 3 maanden vóór de vervaldag van de overeenkomst zich ertegen verzet.
Waar en wanneer ben ik verzekerd?  
Wat gebeurt er bij een ongeval?  
Wat gebeurt er bij een ongeval?
U bent geïmmobiliseerd als gevolg van een ongeval, een panne of een diefstal van uw voertuig?
U bent ziek of gewond? Er is een probleem met uw woning?
 
Eén telefoontje volstaat om alles te regelen!
 

AG Insurance staat synoniem voor:

  • eenvoud: één telefoontje is voldoende en wij zorgen voor de rest;
  • snelheid: wij behandelen uw dossier onmiddellijk;
  • flexibiliteit: of u nu in België of in het buitenland bent, 24u/24.

Wist u bovendien dat het met MobilityAssist nóg makkelijker is om uw bijstand aan te vragen? MobilityAssist ​werkt eenvoudig en intuïtief. In enkele kliks kan je bijstand vragen bij panne of na een ongeval, en live het traject en de aankomsttijd van de pechverhelper volgen.​​

Voor welke voornaamste risico’s ben ik niet verzekerd?
  • ​De kosten gemaakt door een verzekerde zonder het voorafgaande akkoord van de Bijstandsverlener (behalve indien anders voorzien in het contract)
  • De nood aan bijstand die is ontstaan terwijl de verzekerde zich in een staat van dronkenschap, strafbare alcoholintoxicatie of gelijkaardige toestand bevond.

De lijst hierboven is niet exhaustief. Om de exacte omvang van de waarborgen te kennen, kunt u de algemene voorwaarden raadplegen door te klikken op onderstaande tab. U kunt deze ook gratis verkrijgen bij uw tussenpersoon.

 
 
Hoe vraag ik een attest van reisbijstand aan?

U vindt alle informatie op onze pagina over het reisverzekeringsattest voor het buitenland.

Hoe vraag ik een reisverzekeringsattest voor het buitenland? >

U kan ook een attest van reisbijstand aanvragen bij uw makelaar of bankkantoor.​


​​​​

Consumentenbescherming & klachtenbeheer
Raadpleeg de wettelijke informatie over onze verzekeringen!
  • Hoe gaat AG om met mogelijke belangenconflicten?
  • Welke segmentatiecriteria past AG toe bij aanvaarding, omvang van de waarborg en premieberekening?
  • AG Insurance (afgekort AG) NV is een Belgische verzekeringsonderneming. Alle verzekeringscontracten zijn onderworpen aan het Belgisch recht. Voor meer informatie over de juridische gegevens van AG, klik hier.
  • Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
  • Wij nodigen u uit kennis te nemen van het gestandaardiseerd informatiedocument over het verzekeringsproduct alvorens het product te onderschrijven. Dit document is gratis beschikbaar bij uw verzekeringstussenpersoon.
   Algemene voorwaarden en contractuele documenten 
Heeft u een vraag?
Heeft u een vraag?
Contacteer één van onze gespecialiseerde partners om u te helpen.
In ons magazine